G suite - poczta dla Twojej firmy

Chciałbyś mieć w adresie e-mail własną nazwę po znaku @ zamiast odgórnie zdefiniowanej przez operatora? A może potrzebujesz bardziej zaawansowanego narzędzia – nie tylko do wysyłania i odbierania wiadomości, ale do kompleksowego zarządzania organizacją pracy? W AZ.pl oferujemy Ci rozwiązania naszych partnerów - Google i Microsoft – liderów, jeśli chodzi o pocztę i oprogramowanie dla firm.

Czym obecnie jest poczta e-mail?

Potrzebujesz niezawodnych aplikacji do pracy online?
Poznaj pakiet G Suite i korzystaj z wielu przydatnych rozwiązań bez konieczności ich instalowania na Twoim urządzeniu.

G Suite to pakiet aplikacji od Google, dzięki którym prowadzenie biznesu staje się łatwiejsze. Otrzymujesz dostęp do plików tekstowych, arkusza kalkulacyjnego i prezentacji – możesz nad nimi pracować razem ze swoim zespołem nawet wtedy, gdy znajdujecie się w różnych miejscach. Wystarczy być online. Dodatkowo korzystasz z bezpiecznego dysku Google, na którym zapisywane są dane. Dzięki G Suite możesz prowadzić wideokonferencję nawet z 25 osobami jednocześnie, a kalendarz umożliwia łatwiejsze zarządzanie spotkaniami, terminami i zadaniami. Być może zainteresuje Cię również poczta dla firm Gmail, czyli poczta bez reklam, z której możesz korzystać, używając adresów we własnej domenie.

Sprawdź, co jeszcze zyskujesz, stawiając na G Suite.

Promocja!! Kup jeden z pakietów poczty i odbierz za darmo program antywirusowy Kaspersky Internet Security for Android

Po opłaceniu usługi, na wskazany adres mailowy otrzymasz kod, który uprawnia Cię do złożenia zamówienia na program antywirusowy Kaspersky za 0 zł.







Korzyści, których nie znajdziesz w darmowej poczcie

Nie mamy wątpliwości, że Aplikacje Google są rozwiązaniami,
które mogą wpłynąć w znaczący sposób na wiele obszarów Twojej
działalności i pomóc Ci realizować swoje pasje i marzenia.

Współdzielenie kalendarza.

Współdzielenie kalendarza

Funkcjonalności wbudowane w kalendarz pozwolą Ci planować spotkania i tworzyć grupy robocze, do których zaprosisz wybrane przez siebie osoby – dzięki temu łatwo wyślesz powiadomienia tylko do tych pracowników, do których potrzebujesz.

twórz pliki i arkusze

Edycja dokumentów w chmurze

Ty i Twoi współpracownicy macie możliwość przechowywania i edytowania online dokumentów tekstowych, arkuszy kalkulacyjnych itp.

pliki są zawsze bezpieczne w chmurze Google

Dodatkowe kanały komunikacji

Dzięki aplikacji do wideokonferencji i czatowi, usprawnisz komunikację ze swoimi współpracownikami, niezależnie od dzielącej Was odległości.

Intuicyjna konsola do zarządzania usługami

Kreator witryny www

Możliwość stworzenia strony-wizytówki i opublikowania jej w Internecie. Doskonałe narzędzie, jeśli potrzebujesz prostej witryny www, a dysponujesz ograniczonym czasem.

Wybierz pakiet G Suite dopasowany do Twoich potrzeb

Abyś mógł łatwo dopasować naszą ofertę do Twoich oczekiwań, przygotowaliśmy 3 pakiety. Sprawdź, który z nich jest idealny właśnie dla Ciebie!

G Suite Basic

G Suite Basic

Najlepiej sprawdzi się dla jednej osoby lub niedużej firmy (kilku lub kilkunastu pracowników.) Otrzymujesz przestrzeń na swoje dane w chmurze – 30GB per licencja. Skrzynki e-mail założysz we własnej domenie, otrzymasz dostęp do współdzielonego kalendarza, czatu (Hangouts Chat) i wideokonferencji (Hangouts Meets). Przechowywane i edytowane w chmurze dokumenty będą kompatybilne z aplikacjami Office 365 (np. Word, Excel). Masz też możliwość stworzenia prostej strony WWW. Całość oparta o intuicyjny i lubiany przez internautów panel poczty Gmail.

G Suite Business

G Suite Business

Ten wariant polecamy dla małych i średnich firm (od kilkunastu do 50 pracowników). Zawiera wszystkie zalety G Suite Basic, ale przestrzeń na dane w chmurze jest nielimitowana*, otrzymujesz też dostęp do bezpiecznej archwizacji wiadomości i dokumentów (Google Vault) i aplikacji (Google Search) pozwalającej wyszukiwać informacje na całym Twoim koncie – niezależnie czy są zawarte w treści e-maila, w załączniku, czy w dokumencie przechowywanym w chmurze. * 1TB na osobę, jeśli liczba licencji nie przekracza 5 – powyżej 5 licencji przestrzeń jest nielimitowana.

O365 Business Essentials

O365 Business Essentials

To rozwiązanie polecamy zwłaszcza dla organizacji powyżej 50 pracowników. Miejsce na dane w chmurze wynosi 1TB per licencja. Skrzynki e-mail utworzysz we własnej domenie, pracownicy otrzymują dostęp do współdzielonego kalendarza, pakietu Office 365 (w wersji przeglądarkowej) i Microsoft Teams (aplikacja do czatów i wideokonferencji). Usługa daje też szerokie możliwości generowania szczegółowych raportów dotyczących ich pracy: czas zalogowania, liczba wysłanych wiadomości, utworzonych dokumentów itp. Jako administrartor masz dostęp do logów pocztowych, kopii bezpieczeństwa dzięki której przywrócisz wiadmości do 30 dni od ich usunięcia.

G Suite jak skonfigurować

Jak skonfigurować G Suite?

Już wiesz, że G Suite jest tym, czego szukasz? Wybierz jeden z naszych pakietów! Aby skonfigurować G Suite, zaloguj się na swoje konto w AZ.pl. Następnie dodaj domenę, której chcesz używać i ciesz się możliwościami, jakie daje Twojej firmie wybrany pakiet. Możesz dodawać licencje, przypisywać pracowników, przenieść pocztę e-mail z dotychczasowej firmy i nie tylko! Masz wątpliwości? Pojawiły się jakieś trudności? Zawsze chętnie pomożemy - zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami!

Wybierz plan dla siebie

G Suite Basic BEZ PROMOCJI ZA MIESIĄC
/

G Suite Business BEZ PROMOCJI ZA MIESIĄC
/

O365 Business Essentials BEZ PROMOCJI ZA MIESIĄC
/

Szczegółowa specyfikacja
 
 
 
Adres email we własnej domenie
Miejsce na pocztę / dane w chmurze
30 GB (łącznie)
Bez limitu / 1 TB*
50 GB / 1 TB
Załączniki
25 MB (wysyłka)
50 MB (odbiór)
25 MB (wysyłka)
50 MB (odbiór)
150 MB
Archiwizacja danych
Google Vault
Archiwum zbiorcze
Zarządzanie urządzeniami mobilnymi
Ochrona antyspamowa
Google Cloud Search - Wyszukiwarka firmowych treści
Ochrona antywirusowa skrzynek pocztowych
Aplikacje online
 
 
 
Edytor tekstu
Arkusz kalkulacyjny
Program do tworzenia prezentacji
Komunikator online

*1 TB, jeśli konto ma mniej niż 5 użytkowników łącznie

Nie masz czasu na konfigurację G Suite?

Jeśli brakuje Ci czasu na konfigurację lub nie posiadasz specjalistycznej wiedzy, to nasi specjaliści zrobią to za Ciebie! Wybierz pakiet dostosowany do Twoich potrzeb i dodaj go do koszyka, skontaktuj się z nami, a my zajmiemy się resztą. Jest to jednorazowa czynność i dotyczy utworzenia oraz konfiguracji maksymalnie 5 użytkowników pakietu G Suite.

Pomoc Podstawowa

Usługa dla osób indywidualnych i małych firm.

  • Przypisanie domeny do konta administratora
  • Utworzenie użytkowników i przypisanie im licencji
  • Przypisanie domen/y (tylko domeny z DNS az.pl)

Pomoc Rozszerzona

Usługa kierowana do dużych firm.

  • Przypisanie domeny do konta użytkownika administratora
  • Utworzenie użytkowników i przypisanie im licencji
  • Przypisanie domen/y (tylko domeny z DNS az.pl)
  • Migracja poczty od dotychczasowego dostawcy do pakietu G Suite
  • Konfiguracja tzw. hybrydy (środowisko na serwerze az.pl i Google G Suite)

Zadzwoń i zamów usługę 48 570 510 570 +48 570 510 570